با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران؛

افتتاح واحد خبری پانای سازمان دانش‌آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - با هدف توانمندسازی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان، واحد خبری و سالن تهیه خبر و کنفرانس پانای سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، توسط سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح واحد خبری پانای سازمان دانش‌آموزی شهر تهران

یکی از محورهای مورد تاکید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی و در ذیل آن ارتقای مهارت‌های فردی است، در همین راستا سازمان دانش آموزی درصدد است تا با مهارت‌آموزی به دانش آموزان، نقش موثری در مسیر تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

یکی از بخش های سازمان دانش آموزی، خبرگزاری دانش آموزی پانا است. از محورهای مورد تاکید در بسته تحولی خبرگزاری پانا تربیت اجتماعی، توانمندسازی و ارتقای سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان است، بر همین اساس سازمان دانش آموزی شهر تهران، فراهم سازی بسترهای مناسب جهت ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان را از مصادیق بارز توانمندسازی جامعه دانش آموزی می داند.

به همین منظور با هدف ارتقای فعالیت های خبرگزاری پانا و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت های خبری دانش آموزان شهر تهران؛ واحد خبری و سالن تهیه خبر و کنفرانس پانای شهر تهران، صبح امروز با حضور عادله سجادی؛ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افتتاح شد.

همچنین، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بازدید از سازمان دانش آموزی پایتخت، از نزدیک در جریان فعالیت های مربوطه قرار گرفت و با محمد خزائی و همکاران مجموعه، گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار