سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران خبر داد:

کارگاه‌های آموزشی سازمان دانش‌آموزی، هر هفته در نماز جمعه تهران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با بیان اینکه تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان یکی از مهمترین محورهای مورد تاکید در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را در راستای تربیت تمام ساحتی برشمرد و از برگزاری کارگاه‌های آموزشی این سازمان در نماز جمعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های آموزشی سازمان دانش‌آموزی، هر هفته در نماز جمعه تهران برگزار می‌شود

محمد خزایی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه های فرهنگی،اجتماعی، دینی و اردویی متنوع را به عنوان فرصت های تربیتی برای بهره مندی دانش آموزان در دست اجرا دارد تا کودکان و نوجواناناین سرزمین بیش از پیش در مسیر ارزش ها و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی قدم بردارند.

وی افزود: به همین منظور سازمان دانش آموزی در مسیر برنامه های تحولی خود و با هدف تشویق خانواده ها به حضور در نماز جمعه، برگزاری کارگاه های آموزشی را از امروز در دانشگاه تهران آغاز کرده است و این کارگاه ها هر هفته به طور مستمر و منظم برگزارخواهد شد.

سرپرست سازمان دانش آموزی شهر تهران این برنامه ها را در جهت ترغیب دانش آموزان به شرکت در نماز جمعه و همچنین آموزش مهارت های لازم جهت افزایش توانمندی‌های فردی و اجتماعی آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: این آموزش ها به صورت دوره های مقدماتی، هر هفته در سر فصل جدیدی به دانش آموزان آموزش داده می شود و پس از پایان این سر فصل ها، دوره های پیشرفته به دانش آموزان علاقه مند ارائه می‌شود. همچنین فرم های ثبت نامی تعبیه شده تا دانش آموزان علاقه مندی های خود را ثبت نمایند و از طریق سازمان دانش آموزی مناطق واستان، این دانش آموزان در دوره ها و فعالیت های دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

گفتنی است، در پایان کارگاه های آموزشی نیز، اساتید، دانش آموزان منتخب دوره را معرفی کرده و به این افراد جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار