با هدف آشنا سازی دانش‌آموزان با دستاوردهای کشور

سازمان دانش‌آموزی شهر تهران آماده همکاری با مراکز علمی - آموزشی و پارک‌های علم و فناوری است

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران از آمادگی تعامل و رایزنی سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با مراکز علمی - آموزشی و پارک‌های علم و فناوری در راستای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی شهر تهران آماده همکاری با مراکز علمی - آموزشی و پارک‌های علم و فناوری است

محمد خزائی؛ مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران درباره برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گفت: از آنجا که نسل جوان ما در معرض هجمه ای از اطلاعات مختلف از طریق فضای مجازی و رسانه‌‌ های معاند هستند و دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم، باورهای مردم به خصوص نسل جوان را مورد حمله قرار داده است. برگزاری اردوهایی مانند راهیان پیشرفت، موجب می‌شود تا سطح آگاهی در نوجوانان و جوانان افزایش پیدا کند که البته این دستاورد، زمینه‌ ساز تغییر بینش و تصمیم‌گیری آگاهانه‌ تری در دانش‌آموزان و این نسل جوان خواهد بود؛ زیرا هر میزان که آگاهی از سطح کیفی بیشتر شود تاثیر بیشتری بر تصمیمات خواهد داشت.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت که با هدف آشنایی جوانان با دستاورد های بزرگ و افتخار آمیز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و بیانگر تلاش‌ های انجام شده برای انجام کارهای بزرگ در راستای پیشرفت کشور بوده، اقدامی بسیار ارزنده است و در مدت کوتاه از شکل گیری این حرکت، شاهد اثرات مثبت و استقبال خوب دانش آموزان و همکاران فرهنگی از این حرکت بوده ایم.

خزائی در ادامه گفت: به همین منظور سازمان دانش آموزی شهر تهران آمادگی رایزنی و تعامل با مراکز و مجموعه‌های علمی، آموزشی، پزشکی، نظامی و پارک های علم و فناوری در اردوهای راهیان پیشرفت را دارد تا دانش‌آموزان شهر تهران بتوانند از این مجموعه‌ها بازدید داشته باشند و با زبان خودشان روایتگر دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشند.

وی در پایان گفت: ما باید در زمینه اردوهای راهیان پیشرفت ایران اسلامی به پیشرفت‌های همه‌ جانبه توجه داشته باشیم و فقط محدود به حوزه علم و صنعت نباشیم. چرا که کشور عزیز ما در عرصه‌ های سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی دستاورد های بی‌نظیری در چهار دهه اخیر داشته است که لازم است نسل جدید با آنها آشنا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار