حضور مبلغان در مدارس یک فرصت بسیار خوب در عرصه تعلیم و تربیت است

کرج (پانا) - امام جمعه شهرستان نظرآباد بیان کرد حضور مبلغان در مدارس یک فرصت بسیار خوب در عرصه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مبلغان در مدارس یک فرصت بسیار خوب در عرصه تعلیم و تربیت است

جلسه مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد با مبلغان مدارس طرح امین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید‌سجاد موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد، مسعود مهران‌نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، سعید عارفی نسب معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و جمعی از مبلغان طرح امین و مدیران مدارس مجری این طرح در سالن اجتماعات شهید‌سلیمانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌سجاد موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد عنوان کرد: هیچ رفتار و حرکتی صحیح نیست مگر آنکه در آن نیازمند شناخت باشد که هر حرکتی نیاز به شناخت دارد، شناخت هدف، شناخت راه، شناخت وسیله و شناخت موانع از جمله این شناخت‌ها است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه با بیان اینکه حضور مبلغان در مدارس یک فرصت بسیار خوب در عرصه تعلیم و تربیت است، افزود: این مهم اگر با همدلی و همراهی و برنامه همراه باشد اتفاق بسیار مبارکی خواهد افتاد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مدیر آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و مدیران مدارس شهرستان نظرآباد به‌خاطر همکاری خوب و صمیمی در این عرصه تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه مسعود مهران‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد نیز در این جلسه بیان کرد: ارتقای کیفیت و تعلیم و تربیت در سایه پیوند عمیق و گسترده بین دو نهاد حوزه علمیه و آموزش و پرورش مقدور و نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه امروزه حوزه‌های علمیه نقطه کانونی اندیشه و عمل دینی هستند، اظهار کرد: از این رو همراهی و درک مشترک این نهاد و بهره‌مندی از سرمایه‌های فکری و تربیتی و علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه فرصت مغتنمی است که پیش‌روی برنامه‌ریزان آموزش و پرورش قرار می‌دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در پایان تصریح کرد: تربیت کودکان و نوجوانان در تراز نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه سنگین است و این وظیفه بر دوش آموزش و پرورش قرار گرفته است و انجام این رسالت خطیر به‌تنهایی از عهده آموزش و پرورش برنمی‌آید و به فکر و اندیشه و مدد حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی دیگر نیازمند است.

دانش‌آموز خبرنگار: علی‌اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار