50 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس استان بوشهر راه اندازی می‌شود

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 50 کلاس درس تربیت بدنی در قالب طرح شهید سلیمانی تا هفته دولت سال آینده در مدارس ابتدایی استان راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
50 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس استان بوشهر راه اندازی می‌شود

علی موحدی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان مدال‌آور مسابقات ورزشی و پیشکسوتان تربیت بدنی و ورزش دانش‌آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: در راستای ارتقا سرانه ورزش دانش‌آموزی و گسترش عدالت آموزشی، تفاهم نامه راه‌اندازی 50 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی استان بین معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده است.

وی افزود: برای احداث این 50 کلاس، مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی سرمایه گذاری می‌شود.

موحدی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این کلاس‌ها، تعداد کلاس‌های درس تربیت بدنی به 64 کلاس در استان افزایش می‌یابد که اقدامی بی‌سابقه است.

وی با اشاره به شروع عملیات احداث 8 سالن سرپوشیده ورزشی در مدارس استان، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری استاندار، نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه استان، مجوز احداث 12 سالن سرپوشیده در مدارس دخترانه در مناطق محروم اخذ شود.

موحدی با بیان اینکه نشست با پیشکسوتان از زیباترین جلسات در آموزش و پرورش است، ادامه داد: در ابتدای فعالیت معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل به ایشان توصیه اکید کردم که از ظرفیت و تجارب ارزنده پیشکسوتان استفاده کند.

وی گفت: دانش‌آموزان مدال‌آور در مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، ستاره‌های درخشان آموزش و پرورش هستندکه امیدوارم زمینه درخشش آنها در سطوح بالاتر فراهم شود.

موحدی در پایان با قدردانی از کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت گفت: اعضا تیم این معاونت از افراد جوان، متخصص و برنامه محور تشکیل شده است که فعالیت‌های خود با هدف ارتقا شاخص‌های ورزش و سلامت دانش‌آموزی، طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار