وبینار آموزشی ویژه دبیران، آموزگاران و سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی سراسر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ وبینار آموزشی با رویکرد چالشهای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی دانش آموزان در شرایط کرونا و ارائه راهکارهای موثر، مسائل مربوط به اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی، پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان( کوچ) آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
وبینار آموزشی ویژه دبیران، آموزگاران و سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی سراسر استان بوشهر برگزار شد

وبینار آموزشی با رویکرد چالشهای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی دانش آموزان در شرایط کرونا و ارائه راهکارهای موثر، مسائل مربوط به اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی، پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان( کوچ) با حضور رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، کارشناس مسئولان، کارشناسان، دبیران، آموزگاران، سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی سراسر استان بوشهر برگزار شد.

وبینار آموزشی که به صورت غیرحضوری در کانال تخصصی تربیت بدنی در شبکه آموزشی شاد به صورت زنده برگزار شد، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان، مدرس دوره آموزشی گفت: سال تحصیلی جدید با وجود ویروس منحوس کرونا تمام عوامل اجتماعی، اقتصادی، سلامتی خانواده ها و دانش آموزان را تحت الشعاع قرار داده است که در این دوره حساس وظیفه شما آموزگاران، دبیران و سرگروه های آموزشی بسیار مهم است چرا که سلامتی دانش آموزان در اولویت برنامه ها است.
منوچهر هوشیار افزود: امروز تقویت حوزه ورزش و درس تربیت بدنی رسالت بزرگی است که بر دوش ما معلمین ورزش می باشد، آشنایی خانواده ها با کارکردهای درس تربیت بدنی در منزل می تواند باعث تقویت نظام تعلیم و تربیت حرکتی شود.
وی همچنین اضافه کرد: در راس برنامه های تربیت بدنی، اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی در منزل است که باید شما دبیران و آموزگاران به طور جد پیگیر فعالیت دانش آموزان در منزل باشید و در مورد پروژه ملی کوچ باید تمام همکاران سراسر استان در اجرای این طرح ملی از ارزیابی اولیه، مداخله، مشاوره، ارزیابی ثانویه حضوری فعال داشته باشند.
برای شرکت کنندگان دراین دوره آموزشی دوره ضمن خدمت ۱۶ ساعته وگواهی حضور در نظر گرفته شد.
در پایان رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی استان بوشهر از تلاش همکاران تربیت بدنی در سراسر استان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار