رئیس سازمان صداوسیما در آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران:

همه دانش‌آموزان کشور در مدرسه تلویزیونی ایران به برترین آموزش‌ها و بهترین معلمان دسترسی خواهند داشت

تهران (پانا) - رئیس سازمان صداو‌سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت بهترین معلمان و بهترین آموزش‌ها از طریق مدرسه تلویزیونی ایران در دسترس همه دانش‌آموزان ایران‌زمین قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
همه دانش‌آموزان کشور در مدرسه تلویزیونی ایران به برترین آموزش‌ها و بهترین معلمان دسترسی خواهند داشت

پیمان جبلی در آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران که با حضور جمعی از دانش‌آموزان، معلمان و وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از طرحی هستیم که با کسب تجربه از بهترین و دلسوزترین معلمان، کارشناسان و دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت تدوین و اجرا شده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای دقیق طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های فراوانی باشیم که در این مسیر انجام شد و انشالله بهترین معلمان و بهترین آموزش‌ها و برترین شیوه‌های تدریس در اختیار همه دانش‌آموزان این سرزمین در اقصی نقاط کشور قرار خواهد گرفت.

جبلی تاکید کرد: انتظار ما از دولت و مجلس و همه دست‌اندرکاران این است که در این مسیر کنار ما باشند تا بتوانیم صداوسیما را به جایگاه واقعی خود برگردانیم تا هیچ مشکلی از کشور در هیچ زمینه‌ای روی زمین باقی نماند.

رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ملی می‌خواهد یک مرجع مطمئن و کامل و یک تریبون گفت‌وگو برای همه مردم از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار