معاون سیمای سازمان صداوسیما در آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران:

صداوسیما از طریق مدرسه تلویزیونی ایران به‌دنبال تحقق عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت این سازمان با تدوین و اجرای طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران درصدد کمک به تحقق عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
صداوسیما از طریق مدرسه تلویزیونی ایران به‌دنبال تحقق عدالت آموزشی  است

محسن برمهانی در آیین معرفی و رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران که هم‌اکنون با حضور جمعی از دانش‌آموزان، معلمان، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما در حال برگزاری است اظهار داشت: این طرح تحولی از ابتدای مهرماه آغاز شده است و مدرسه تلویزیونی ایران صرفا یک مدرسه مجازی نیست بلکه به‌دنبال ایجاد جذابیت‌های ویژه در زمینه آموزش برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: آموزش در قاب تلویزیون در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که با عناصر بازی، سرگرمی، قصه و دیگر ابزارهای هنری و فرهنگی آمیخته شود.

معاون سیمای سازمان صداوسیما ادامه داد: جامعه هدف ما همه ۱۶ میلیون دانش‌آموز ایرانی در سراسر کشور است و به واسطه پوشش کامل شبکه‌های تلویزیونی شاهد دسترسی همه این عزیزان به مدرسه تلویزیونی ایران هستیم؛ بنابراین هدف اصلی ما کمک به جریان عدالت آموزشی است و امیدواریم بتوانیم در تحقق این اصل مهم تاثیرگذار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار