توجه به کیفیت‌بخشی آموزش دانش‌‌آموزان دوره ابتدایی

اردبیل(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت به‌دنبال هدفمندسازی آموزش در کلاس‌های دوره ابتدایی مدارس استان اردبیل هستند، به‌همین منظور کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی در دستور کار است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفیت‌بخشی آموزش دانش‌‌آموزان دوره ابتدایی

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دنبال هدفمندسازی آموزش در کلاس‌های دوره ابتدایی هستیم؛ به‌همین منظور کیفیت بخشی به طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی و جلوگیری از تعدد طرح‌ها و برنامه‌ها از طرف وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فارسی اول ابتدایی در سه حوزه رویکردی، هدف و محتوایی قابل بررسی است و در پایه اول باید به رویکردها و نگرش‌ها به‌منظور آموزش صحیح به دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امروزه آموزش در اول ابتدایی با توجه به جزیی‌ترین مباحث و موارد صورت می‌گیرد و انتقال مفاهیم سطحی و قراردادی به کلی منسوخ شده و جزو اهداف نظام آموزشی نیست.

خدابنده ضمن توضیحاتی در مورد بسته‌ اول ابتدایی، تشریح کرد: هفته اول آبان بسته‌های وزارتی در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت که با استفاده از این بسته کتاب فارسی پایه اول ابتدایی را تدریس کنند. همچنین طرح شهید همت در مدارس تک پایه اول ابتدایی ۱۰ الی ۲۵ نفره شهری و روستایی به اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار