مهمترین مأموریت معاونین آموزشی تمرکز بر کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه تخصصی معاونین آموزش ابتدایی مناطق و نواحی 19 گانه اردبیل تاکید کرد مهمترین مأموریت معاونین آموزشی تمرکز بر کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مأموریت معاونین آموزشی تمرکز بر کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این جلسه احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان طی سخنانی اظهار کرد: یکی از حلقه های اصلی کیفیت آموزش و پرورش، فعال کردن سرگروه های درسی و بهره مند شدن از ظرفیت علمی آنان است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همچنین بر توسعه انجمن های علمی در مناطق و نواحی و توجه خاص به پژوهش سراهای دانش آموزی که به نوعی محل تربیت دانشمندان آینده است، تاکید کرد.

ناصری نقش مدیران در مدارس را که به عنوان رهبران آموزشی و تربیتی هستند مهم توصیف کرد و گفت: مدیران باید هم ناظر بر رفتارهای حرفه ای معلمان و هم ناظر بر محتوای آموزشی باشند و البته اصل این روابط بر احترام و تکریم استوار است.

نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی معاونین آموزشی و تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز، به آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه بر اساس الگوی ارسالی وزارت اشاره کرد.

وی با تاکید بر احصای اسامی نیروهای جدیدالورود (سرباز معلم، خرید خدمات و ماده 28 و...) و برگزاری کارگاه های آموزشی برای آنان، در خصوص توانمندسازی معلمان در تولید محتوا، تدریس در فضای مجازی و ارتقای سواد دیجیتال توضیحاتی ارائه کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همچنین نظارت و ارزیابی مدارس و دادن بازخورد به موقع را امری مهم دانست و بیان کرد: باید با برنامه ریزی مشخص، دیدارهای آموزشی و بازدیدهای سالانه انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار