اعلام اولویت های کاری معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه ویدیوکنفرانس با معاونان و کارشناسان آموزش ابتدایی مناطق و نواحی، اولویت های کاری این معاونت در سال 1400 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اولویت های کاری معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران، اولویت ها و برنامه های کاری معاونت ابتدایی در سال 1400 را بیان کرد.

او برنامه ریزی دقیق در اجرای سند تحول بنیادین که در واقع نقشه راه آموزش و پرورش است را مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه در این زمینه آموزش های خوبی در استان با حضور مددی، مشاور وزیر آموزش و پرورش انجام گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: توسعه عدالت آموزشی یکی از مهمترین مأموریت های دوره ابتدایی است که در قالب انسداد مبادی بیسوادی به منظور جذب کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان تارک تحصیل اجرا می شود و انتظار می رود با برگزاری جلسات کارگروه برنامه انسداد مبادی بیسوادی و جلب مشارکت شرکای برون سازمانی، در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام گیرد.

غفاریان ادامه داد: پایش و ارتقای کیفیت آموزشی باید سرلوحه کار تمام مسئولان باشد. مدیریت کاهش نرخ تکرار پایه و ارتقای پوشش تحصیلی از شاخص های اساسی و اولویت دار معاونت آموزش ابتدایی استان است.

او همچنین توجه به ارتقای شایستگی معلمان با توجه به شرایط و زیست بوم جدید، اجرای بسته های تحولی (برنامه ویژه مدرسه، طرح های خوانا و گویا)، نظارت مستمر بر تحقق تمام اهداف و برنامه ها و تحلیل نتایج کار، برنامه ریزی برای هماهنگی با سیاست های وزارت آموزش و پرورش در جهت استقرار سازمان تعلیم و تربیت کودک به علت اهمیت آموزش در دوره پیش دبستانی را مورد توجه قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار