هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای ایجاد همدلی میان خانه و مدرسه

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب‌ترین‌ فرصت برای فراهم‌کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته پیوند اولیا و مربیان بهترین فرصت برای ایجاد همدلی میان خانه و مدرسه

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه هرسال از 24 الی 30 مهرماه به هفته پیوند اولیا و مربیان اختصاص یافته است، اظهار کرد: امر مقدس تعلیم و تربیت را آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی به سرمنزل مقصود برساند، بنابراین حضور اولیا دانش آموزان در سنگر تعلیم و تربیت به عنوان یاریگران ارزشمند در کنار آموزش و پرورش امری ضروری است.

وی افزود: خانه و مدرسه زمانی می توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک با شناخت تربیتی نقش خود را با آگاهی ایفا کنند.

داور صابر، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز ضمن تبریک و تقدیر از اولیای دانش آموزان گفت: معنا و مفهوم پیوند بدون توجه به معنای تربیت قابل فهم نیست. تربیت، مقوله‌ای است بسیار مهم و چند بعدی که با عوامل و زمینه‌های گوناگون ارتباط دارد. بدون شناخت عوامل موثر در تربیت و بدون همسویی آنها با یکدیگر نمی‌توان به پرورش کودکان و نوجوانان سالم و پویا مبادرت کرد.

وی تصریح کرد: حفظ و برقراری ارتباط بین اولیا و مربیان مهمترین عامل موفقیت در مجموعه آموزش و پرورش است و مشارکت و تعامل مستمر بین خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت زمینه ورود دانش آموزان به اجتماع را فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار