بهره‌برداری از دبستان خیرساز حضرت زهرا(س) در قم

قم (پانا) - دهمین مدرسه خیرساز استان قم در سال جاری با هزینه ۱۴ میلیارد تومان و با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از دبستان خیرساز حضرت زهرا(س) در قم

دهمین مدرسه خیرساز استان قم در سال جاری با نام حضرت زهرا(س) و با هزینه ۱۴ میلیارد تومان در بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید وطن دوست به بهره برداری رسید.

این واحد آموزشی دارای 9 کلاس درس و زیربنای 1400 مترمربع با ظرفیت 300 دانش آموز در هر شیفت است و توسط حاج مرتضی زرین اقبال از خیرین قم احداث شده است.

در مراسم افتتاح این واحد آموزشی، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و برخی مسئولان دیگر، حضور داشتند.

احمدرضا اجتهادی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان قم، در حاشیه افتتاح دهمین مدرسه خیرساز قم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد از مدارس تازه ساخت قم با همت و حضور پر رنگ خیران ساخته و به بهره برداری می‌رسد، گفت: امسال قرار است با همکاری خیران و اعتبارات دولتی بیش از ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان قم افزوده شود.

اجتهادی با بیان اینکه سالیانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دانش آموز جدید به نظام آموزشی استان اضافه می‌شود، گفت: در مقایسه با میانگین کشوری فضای آموزشی در استان قم یک مترمربع کمتر است که نیازمند برنامه ریزی مضاعف برای رفع کمبود‌های فضای آموزشی در استان قم هستیم.

وی افزود: در زمینه رفع مشکلات مدارس استان نیز سرمایش و گرمایش ۳۶ مدرسه استان استاندار سازی شده و تا ۲ هفته آینده در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار