اولین نشست تخصصی مشاوران ناحیه ۲ کرج با موضوع بهداشت روان و مخاطب‌شناسی

کرج (پانا) - اولین نشست تخصصی مشاوران ناحیه ۲ کرج با موضوع بهداشت روان و مخاطب‌شناسی با حضورفرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش، امیر عطاران، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و جمعی از مشاوران ناحیه دو کرج در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست تخصصی مشاوران ناحیه ۲ کرج با موضوع بهداشت روان و مخاطب‌شناسی

امیر عطاران، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج در این نشست در خصوص سلامت روان دانش آموزان و حساسیت این موضوع در ارتباط با رشد کشور به وسیله نسل آینده پرداخت و اولویت کار مشاوران را تمرکز بر ارتقا وضعیت تربیتی و روانی دانش آموزان دانست.

در ادامه دکتر هزاروسی مدرس و استاد دانشگاه به ویژگی های تربیتی نسل امروز و تفاوت ها و خواسته های این نسل اشاره کرد و فاکتورهای مهم بهبود سلامت روان را در نسل امروزی برشمرد.

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش در این نشست بر حساسیت کار مشاوران در مدارس به خصوص در حوزه تربیتی با تاکید بر آموزه های اسلامی و قرآنی اشاره کرد و خواستار جدیت هر چه بیشتر مشاوران در این زمینه و نحوه ارتباط صحیح با دانش آموزان شد.

وی همچنین استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه را مورد توجه قرار داده و بر لزوم ارتقا جایگاه و تقویت مراکز مشاوره تاکید کردند.

در پایان صاحب سیفی، کارشناس مشاوره به شرح وظایف همکاران مشاور در هفته بهداشت روان و تبیین برنامه های مرتبط با حوزه مشاوره در سال تحصیلی جدید پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار