سرپرست آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران:

باید با ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی فرصت تعامل و گفت‌وگو را برای دانش‌آموزان مهیا کنیم

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران عنوان کرد در نشست‌ها، گفتمان‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی، باید فرصت تعامل و گفت‌وگو برای دانش‌آموزان مهیا شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باید با ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی فرصت تعامل و گفت‌وگو را برای دانش‌آموزان مهیا کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ۱۹، حبیب اله قربانی مهر، در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمیته فوریت های روانی - اجتماعی که با حضور کارشناس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد؛ گفت: دوران سخت کرونا آسیب های بسیاری برجای گذاشت؛ در تمام حوزه ها و بخش ها، در عرصه تعلیم و تربیت نیز با وجود تلاش مضاعف مجموعه آموزش و پرورش و همراهی اولیا، شاهد آسیب های فراوانی بوده و هستیم.

وی ادامه داد: تقریباً ٧٠ درصد دانش آموزان که از فضای مجازی استفاده کردند افت تحصیلی داشتند.

قربانی مهر تاکید کرد: حال در شرایط پساکرونا باید با برنامه ریزی و استفاده از ابزار مناسب و صحیح برای رفع کمی و کاستی ها و رسیدن به اهداف عالی حیات طیبه تلاش کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در ادامه با تاکید بر اینکه در مدارس باید به موضوع مدیریت بحران در دوران بلوغ و بهداشت بلوغ توجه ویژه شود، گفت: دوره متوسطه اول که سن بحرانی و دوران بلوغ است؛ کار تعلیم و تربیت مهم تر و حساس تر است.

قربانی مهر، نشاط فضای مدارس را مهم دانست و گفت: از برنامه ها و ظرفیت خوب کانون‌های فرهنگی و ورزشی، اردوها و گردش های علمی، سیاحتی و زیارتی جهت تقویت روحیه دانش آموزان غافل نشویم.

وی با اشاره به اینکه تعامل مدرسه و خانواده باید بیشتر و نزدیک تر شود، افزود: دوگانگی محتوای آموزشی معلم و خانواده برای دانش آموز آسیب زاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار