وزیر راه و شهرسازی:

هزاران راهکار برای حل ‌مشکلات مردم وجود دارد

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در مراسم ارائه گزارش ستاد ارتباطات مردمی اولین دوره سفرهای استانی با اشاره به اینکه به‌هر‌حال مردم با مشکلات‌شان زندگی می‌کنند، عنوان کرد که هزاران بهانه برای حل نکردن مشکلات مردم وجود دارد و در عین حال هزاران راهکار برای حل همین مشکلات وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هزاران راهکار برای حل ‌مشکلات مردم وجود دارد

مراسم ارایه گزارش ستاد ارتباطات مردمی اولین دوره سفرهای استانی وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر و نماینده نهاد ریاست‌جمهوری در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اثرات سفرهای استانی انجام‌شده، اظهار کرد: در سفرهای استانی بخش قابل توجهی از مردم امکان ارتباط و گفت‌وگو با مسئولان مرکز را پیدا می‌کنند. از این جهت علاوه بر ارتباط رییس‌جمهوری و مردم و شنیدن صحبت‌های‌شان منابع خوبی برای تقویت آن استان در نظر گرفته می‌شود و این مهم تحولی در استان ایجاد می‌کند.

وزیر راه گفت: در برخی سفرها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های برخی از استان‌ها در نظر گرفته شد و در برخی استان‌ها صددرصد این منابع واگذار شده است. این کار ارزشمندی است زیرا مردم در این شرایط با مسئولان صحبت می‌کنند.

وی افزود: بهره‌مند شدن از این فرصت بستگی به برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرا شده دارد. همچنین ابتکار میز خدمت در این سطح به همت همه همکاران وزارت راه انجام شد و من همه تلاشم این بود در همه سفرهای استانی حضور داشته باشم.

قاسمی گفت: در نشست‌هایی که در وزارت راه داشتیم موضوع خدمت به مردم مدنظر ما بود. مسئولیت متعلق به مردم است و ما خادم مردم هستیم. پس هرکاری برای مردم در دوره مسئولیت‌مان انجام دهیم اجرش با خداست. مردم با مشکلات زندگی می‌کنند و چه بهتر ما برای حل مشکلات‌شان کار کنیم وگرنه برای حل نکردن مشکلات مردم هزاران بهانه وجود دارد. برای حل کردن مشکلات هزاران راهکار وجود دارد.

فخاری: سفرهای استانی سطح تعاملات وزارت راه با استان‌ها را افزایش داد

علیرضا فخاری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه این نشست گقت: با نیت خیر و گره‌گشایی از کار مردم این سفرهای استانی اثرات خودش را گذاشت. ما گوش‌مان به دهان مردم بود تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: در این سفرها به زوایای پنهان قصورات‌مان پی بردیم و مردم یادآوری می‌کردند و پرونده‌های مسکوت زیادی باز شد.

فخاری با اشاره به اینکه این سفرها سطح تعاملات وزارت راه را با مردم بالا برد، گفت: این سفرها مانند کلاس درس بود. ما تکالیف سازمانی مان را فراتر از مشکلات مردم دیدیم و باید به سراغ مردم می‌رفتیم تا گره ها باز شود.

وی افزود: برای سفرهای آتی با بینش قوی‌تری برای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار