پیروزی تیم ملی جوانان در دیدار افتتاحیه لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال جوانان که به‌عنوان نماینده ایران در رقابت‌های لیگ آسیای مرکزی به مصاف بزرگسالان این منطقه می‌رود در دیدار افتتاحیه این مسابقات موفق به شکست ترکمنستان شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی تیم ملی جوانان در دیدار افتتاحیه لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از امروز  22 اردیبهشت در سالن 10 هزار نفریب شهر اسلام‌آباد، آغاز شد و به مدت هفت روز پیگیری می‌شود.

با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور فعال در منطقه آسیای مرکزی و همچنین آمادگی بیشتر در رده‌های سنی پایه، تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقات شرکت کرده است تا با آمادگی بیشتری در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا شرکت کند.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در دیدار افتتاحیه این مسابقات به مصاف ترکمنستان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید. شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در ست های اول و دوم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب حریف شدند که عملکرد بسیار خوبی در دریافت و دفاع داشت، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 23 و 19 بر 17 به پیروزی رسیدند تا نخستین حریف خود را شکست دهند و دو امتیاز از این مسابقه دریافت کنند.

سید مرتضی طباطبایی، آرمین قلیچ‌نیازی، ماهان برزکار، عمران گوک‌جیلی، ابوالفضل مهدیان، سید متین حسینی و طاها بهبودنیا ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه بودند. داورانی از پاکستان نیز قضاوت دیدار ایران و ترکمنستان را برعهده داشتند.

در دیگر دیدارهای روز نخست این مسابقات تیم‌های سری‌لانکا و افغانستان به ترتیب ساعت‌های 14 و 16:30 دقیقه به مصاف قرقیزستان و پاکستان می‌روند.

نماینده ایران فردا 23 اردیبهشت در دومین مسابقه خود و از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف افغانستان می‌رود.

غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمد منصوری (مربی و سرپرست) محمد حسین نجاتی و امین علی اکبری به عنوان مربیان، سائد جدیدالسلام به عنوان آنالیزور، حسین کرد فیروزجایی به عنوان فیزیوتراپ و محمود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی جوانان ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار