فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان مطرح کرد:

لزوم بصیرت‌افزایی نسل جوان و تحقق منویات مقام معظم رهبری

سمنان (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به لزوم بصیرت‌افزایی نسل جوان و تحقق منویات مقام معظم رهبری توصیه کرد و گفت تمامی برنامه‌های تربیتی و کارهایی که در سطح مدرسه صورت می‌گیرد، باید در جهت ارتقاء دینی، اخلاقی و ولایتمداری آنها باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بصیرت‌افزایی نسل جوان و تحقق منویات مقام معظم رهبری

سردار عبدالله حسنی در جلسه دیدار رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به همراه جمعی از دانش آموزان پیشتاز و خبرنگار پانا استان به منظور تجلیل از زحمات نیروی انتظامی استان به میزبانی دفتر ایشان، با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در تشکل سازمان دانش آموزی تصریح کرد: خدمت به نسل جوان، خدمتی مهم، اثرگذار و دارای اجر اخروی است.

وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا رویکردهای تربیتی دارند، به نقش موثر این نهاد در فرهنگ سازی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، امید‌های آینده کشور هستند که باید با فرهنگ سازی صحیح در نهاد مدرسه و خانواده در جهت عمل به قانون تربیت شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت دانش آموزان، هدف مشترک پلیس و آموزش و پرورش است، گفت: اگر آموزش و پرورش با تعامل و همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی به خوبی رسالت خود را انجام دهد، بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه های مختلف به حداقل می رسد.

حسنی، با مقدس دانستن جایگاه علم و اندیشه ورزی در جامعه ما و اهمیتی که تعلیم و تربیت در همه جوامع دارد، افزود: آموزش و پرورش ریل گذار فرهنگ سازی در جامعه و هدایتگر جان‌هایی است که تشنه آموختن و تعلم هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، ارزشمندترین سرمایه هر کشوری است که تعلیم و تربیت آن‌ها در دست معلمان قرار دارد و اگر امروز جمهوری اسلامی یکی از غنی ترین کشورها به لحاظ داشتن نیروی انسانی توانمند است، حاصل زحمات و تلاش‌های مخلصانه معلمانی است که علم و ادب را به آن‌ها آموخته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، با بیان اینکه امروز در جامعه هم از آموزش و پرورش و هم از پلیس توقعات زیادی می‌رود، تصریح کرد: هر دو نهاد همواره تلاش کرده‌اند تا بهترین خدمات را به مردم و جامعه هدف ارائه کنند که خوشبختانه تا حد زیادی هم موفق بوده و توانسته‌اند رضایت مردم را به دست آورند.

سردار حسنی، آگاه‌سازی خانواده‌ها در خصوص خطراتی که فرزندان آن‌ها را در حوزه فضای مجازی تهدید می‌کند را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: این حوزه با توجه گستردگی که دارد، باید بیشتر کنترل شود تا نوجوانان و جوانان اسیر برخی حاشیه‌های آن نشوند.

وی با بیان اینکه پلیس بارها ثابت کرده که همیشه همراه و همگام با مردم بوده و هدفی جز ایجاد امنیت پایدار برای آن ها ندارد، افزود: خوشبختانه امروز اقشار مختلف جامعه نیز این همراهی پلیس با خود را متوجه شده و همکاری خوبی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان همچنین خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: شما آینده سازان جامعه هستید و باید با پشتکار به مطالعه خود ادامه دهید تا بتوانید به موفقیت و سربلندی برسید. تا می توانید از وسایلی که شما را از مسیر اصلی خود منحرف می کند مانند حضور طولانی مدت در فضای مجازی، دوری کنید و فقط برای آینده خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

سردار حسنی در پایان افزود: دانش‌آموزان، نیروهای پرانگیزه و پرتلاشی هستند که می‌توان برای آنان سرمایه‌گذاری کرد و نتایج خوبی را از این سرمایه‌گذاری به دست آورد.

قابل ذکر است؛ در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم، دانش آموز خبرنگار پانا استان سمنان به نمایندگی از کلیه پیشتازان استان سمنان، با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی استان سمنان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار