رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی:

برای محبوب بودن باید به فکر یکدیگر باشید

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت افرادی موفقند و استعدادهایشان دیده می‌شود که به فکر همکلاسی، هم مدرسه‌ای، همسایه، همشهری و به فکر هم‌میهن خود نیز باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برای محبوب بودن باید به فکر یکدیگر باشید

مراسم بازگشایی مدارس در دبستان حضرت زینب (س) مصلی نژاد، همزمان با ولادت پیامبر اسلام (ص)، با حضور ریاست سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس و جمعی از مسئولان این ناحیه در جمع دانش آموزان برگزار شد.

حجت رضازاده رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در جمع دانش آموزان دبستان مصلی نژاد حضرت زینب در راستای بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت ناحیه سه مشهد و مدیریت دبستان حضرت زینب عنوان کرد: فرق آدم های بزرگ با آدم های دیگر در این است که آدم های بزرگ می‌گویند "ما"، اما افراد دیگر می گویند "من". بزرگ ها می گویند برای "همه" اما بقیه افراد می گویند "فقط خودم". این مهم است که من را کنار بگذاریم و به فکر ما باشیم.

وی افزود: آدم هایی موفقند و استعدادهایشان دیده می شود که به فکر همکلاسی، هم مدرسه ای، همسایه، همشهری و به فکر هم میهن خود نیز باشند.

رضازاده ادامه داد: ما همه سوار یک کشتی هستیم. این کشتی در صورتی می‌تواند حرکت کند و با قدرت پیش برود که همه سرنشینان آن در یک مسیر و یک جهت به فکر هم باشند. اگر استعداد ورزشی و علمی خوبی دارید، زیربنایش «ما» است و به فکر هم بودن. کسی آدم خودخواه را دوست ندارد، اگر می خواهید محبوب باشید باید به فکر یکدیگر باشید و ما مثال این را در دانش آموزانی که به یکدیگر در درس هم کمک می کنند دیده ایم.

رضازاده اظهار کرد: به فکر هم بودن، لزوماً هدیه دادن نیست. این به فکر هم بودن می تواند یاد دادن درس به یکدیگر، کمک به خانواده، گوش کردن به حرف دبیر و معلم هم باشد.

دانش آموز خبرنگار: نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار