نماینده دبیران ناحیه ۶ مشهد:

دو سال تحصیل مجازی موجب دور شدن دانش‌آموزان از قوانین مدرسه شده است

مشهد(پانا)- مدیر دبیرستان یاس و نماینده دبیران ناحیه 6 مشهد گفت از چالش‌های مهم در آموزش حضوری پس از دو سال تحصیل مجازی می‌توان به دور شدن دانش‌آموزان از قوانین و آداب مدرسه اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دو سال تحصیل مجازی موجب دور شدن دانش‌آموزان از قوانین مدرسه شده است

تهمینه نعمتی، مدیر دبیرستان دخترانه یاس و نماینده دبیران ناحیه 6 مشهد در گفت‌و‌گو با پانا گفت: بازگشایی مدارس، از شیرین ترین خاطرات من است. دبیرستان یاس، جزئی از وجود من می‌باشد و تمام تلاش خود را برای پیشرفت این مدرسه انجام می‌دهم. اعتقاد من براین است که برای پیشرفت هر مجموعه ای، دو عنصر نظم و محبت حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: آسفالت حیاط، تکمیل دبیران و چیدمان برنامه درسی دقیق از اولین روز، از مهم ترین برنامه های مدرسه بوده که خدا رو شکر به نحو احسنت انجام شده است.

وی بیان کرد: دو سال تحصیل مجازی موجب شد تا دانش آموزان و خانواده‌ها بیشتر قدردان مدرسه باشند. از چالش‌های مهم در آموزش حضوری پس از دو سال تحصیل مجازی می توان به دور شدن دانش آموزان از قوانین و آداب مدرسه اشاره کرد.

نعمتی در پایان گفت: آموزش مجازی با آموزش حضوری غیرقابل مقایسه است؛ زیرا در آموزش حضوری علاوه بر درس، آموزش های مهم دیگری به صورت مسقتیم و غیرمستقیم در مدرسه انجام می‌شود.

خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار