هادی زمانی‌نژاد:

محور اصلی نظام تعلیم و تربیت مدرسه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن بازدید از مدارس منطقه با بیان اینکه محور اصلی نظام تعلیم و تربیت مدرسه است نقش معلمان را در تربیت نسلی تمام‌ساحتی مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی نظام تعلیم و تربیت مدرسه است

هادی زمانی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ به همراه کارشناس ارزیابی عملکرد از مدارس ابتدایی و متوسطه شهید رجایی، ابتدایی و متوسطه شهدای هفتم آذر و دبستان امیدان فردا بازدید کرد.

زمانی نژاد با حضور در این مدارس ضمن گفت و گوی صمیمی با معلمان با بیان اینکه وظیفه اصلی تعلیم و تربیت بر دوش مدرسه است گفت: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، محور نظام تعلیم و تربیت و معلم، رکن اصلی تمام فعالیت ها است.

وی مدیر مدرسه را راهبر آموزشی و تربیتی خواند و اظهار کرد: با توجه به اهمیت نقش الگویی و تربیتی معلمان، توجه این قشر فرهیخته می بایست معطوف بر مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان باشد.

زمانی نژاد با تاکید بر همه جانبه بودن آموزش ها تصریح کرد: تربیت تمام ساحتی مهم ترین ماموریت آموزش و پرورش است و در سند تحول بنیادین تربیت نسل نو در تربیتی چندساحتی دیده شده است و باید توجه داشت که برای دست یابی به رشد متوازن و متعادل باید به همه ساحت‌ها توجه داشت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در پایان با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت مدارس منطقه، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه‌ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته، عملکرد مدارس در آموزش حضوری و سایر اقدامات رضایت بخش بوده است که امیدواریم با تلاش و اهتمام کافی از سوی تمام ارکان آموزش و پرورش منطقه، خدمات آموزشی و تربیتی مدارس هرچه بیش از پیش کیفیت بخشی شده و بر رضایت دانش آموزان، معلمان و اولیاء خللی وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار