مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

اصلاح فرهنگی و برخورد هدفمند از کارکردهای آموزش و پرورش است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت انتقال فرهنگی، اصلاح فرهنگی، شناخت جریان‌های مختلف و برخورد هدفمند و عالمانه از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش است. باید نقشه ژنتیک تعلیم و تربیت را شناخت و مداخله آگاهانه انجام داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح فرهنگی و برخورد هدفمند از کارکردهای آموزش و پرورش است

دومین جلسه مدیران مدارس مستقل دوره های ابتدایی و متوسطه نیشابور با هدف تبیین سیاست ها و تشریح برنامه ها با حضور فرماندار و ریاست اداره اطلاعات نیشابور در محل سالن تربیت برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از تلاش های مدیران مدارس در روزهای اخیر و پروژه مهر، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: مردمان نیشابور در وحدت و پایبندی به اصول اسلام زبانزد هستند.

علیرضا کلیدری با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان، افزود: نظام ما با الهام از آموزه های تعلیم و تربیتی نبی مکرم اسلام (ص) بوده است؛ به طوری که پیامبر اکرم (ص) خود را معلم معرفی می کند.

وی ادامه داد: انتقال فرهنگی، اصلاح فرهنگی، شناخت جریان های مختلف و برخورد هدفمند و عالمانه از مهم ترین کارکردهای آموزش و پرورش است. ما باید نقشه ژنتیک تعلیم و تربیت را بشناسیم و مداخله آگاهانه انجام دهیم. این دقیقا همان ذهن فلسفی برای انعطاف و قضاوت است و در وضعیت موجود می بایست با اولویت اقدام کنیم.

همچنین وی افزود: ما به شدت معتقدیم حوزه تعلیم و تربیت همانگونه که توسط مقام معظم رهبری به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور معرفی شده است، همواره تاثیرگذار بوده است؛ چون معتقدیم اساس این نظام دانایی و آگاهی بخشی بوده است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور به تشریح مسائل اخیر جامعه پرداختند و نقش مدیران و معلمان در هدایت دانش آموزان به مسیر درست را بسیار پررنگ معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار