هادی زمانی‌نژاد:

جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ نوع‌دوستی میان دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن حضور در مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه کنی اسلامی با بیان اینکه فلسفه وجودی جشن عاطفه‌ها در مدارس و جامعه، منحصر به کمک‌های مادی نیست، تبیین فرهنگ نوع‌دوستی را مبتنی بر دین و شریعت دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ نوع‌دوستی میان دانش‌آموزان است

زنگ شور عاطفه ها در دبستان دخترانه کنی اسلامی منطقه4 نواخته شد و هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه با همراهی علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهناز اعتمادی معاون ابتدایی و رضوان شیرزادی؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه4 با حضور در این آیین گفت: آیین شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود تا با جمع آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیرنقدی اولیای دانش آموزان و کمک‌های خیرین، این هدایا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و محروم قرار گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه، افزود: در این روز دانش آموزان با الگوبرداری از مکتب اسلام و قرآن و آموزش های معلمین مدارس، مسیر کمک به دیگران را فرا می‌گیرند و می آموزند که می توانند شادی خود را با همکلاسی ها و دوستان خود تقسیم کنند.

زمانی نژاد تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری و دستگیری از مستمندان موجب افزایش همبستگی، مودت و تقویت حس نوع‌دوستی در جامعه می‌شود که این آموزش ها در مدارس، موجب تربیت نسلی دلسوز و نیکوکار می شود.

درحاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین این مدرسه، هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در اولین فرصت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار