دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و شورای معاونان با فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

ابراهیمی: نباید اجازه داد که دانش‌آموز دچار ناآگاهی یا خلا فکری شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان و معاونان، هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۴۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیمی: نباید اجازه داد که دانش‌آموز دچار ناآگاهی یا خلا فکری شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به‌همراه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، معاون پرورشی و فرهنگی و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان و معاونان، هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این دیدار اظهار کرد: تعامل بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش که هر دو نهادی مقدس هستند، بسیار سازنده و هم‌افزاست.

وی افزود: اهداف آموزش و پرورش و فراجا یکی است ولی شکل اجرای آن متفاوت است و اگر امنیت کافی وجود داشته باشد، آموزش مطلوب حادث خواهد شد و اگر آموزش با کیفیت اجرایی شود، امنیت نیز برقرار خواهد شد و رابطه این دو متقابل است و این در میدان عمل جاری است و به شکل مطلوب‌تری نیز اجرایی خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که می‌توانیم داشته باشیم، بحث اقناع‌گری و تبیین برخی مسائل است که یکی از راه‌های آن حضور کارشناسان و مشاوران حوزه نیروی انتظامی در مدارس است که باید تقویت شود تا دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها در جریان برخی مسائل قرار گیرند و اقناع‌گری برای آن‌ها رخ دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: اگر دانش‌آموز دچار ناآگاهی یا خلا فکری باشد، دیگران سعی می‌کنند خلاً فکری او را پر کنند و در این راستا نیاز است نهادهای انقلابی به کمک آموزش و پرورش بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار