نهضت ملی طراحی و ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزش دانش‌آموزی در طرح شهید سلیمانی/۶

راه‌اندازی 19 چمن مصنوعی دانش‌آموزی در اردبیل

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت استان اردبیل گفت اعتبار خوبی برای اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی وزارت آموزش و پرورش و استانداری درنظر گرفته شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی 19 چمن مصنوعی دانش‌آموزی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، اکبر دهقانی نیا با اشاره به روند اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: در مرحله اول ۱۹ زمین چمن مصنوعی را راه‌اندازی و برای استفاده دانش‌آموزان به بهره‌برداری رساندیم.

وی افزود: اعتبار خوبی برای اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی وزارت آموزش و پرورش و استانداری درنظر گرفته شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دهقانی‌نیا ادامه داد: به دلیل اینکه اعتبار خوبی درباره اجرای این طرح تخصیص داده شده است، برنامه‌ریزی خواهیم کرد که تعداد زمین‌های چمن مصنوعی دانش‌آموزی را ۲ برابر کنیم و در اختیار دانش‌آموزان استان قرار دهیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان اردبیل اضافه کرد: تلاش داریم ۵ سالن ورزشی را افتتاح کنیم؛ همچنین ۱۳ کلاس درس تربیت بدنی و ۹ کلاس درس را افتتاح کردیم و بقیه کلاس‌ها ایمن‌سازی شدند.

وی به استفاده از ظرفیت استانداری برای اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: تا هفته تربیت‌بدنی تمام کارهای نیمه تمام را در قالب طرح شهید سلیمانی به اتمام خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار