معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اهدای 6‌ هزار جلد کتاب به‌مناسبت بازگشایی مدارس در راستای تأمین منابع کتابخانه‌های مدارس

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از اهدای 6‌ هزار جلد کتاب به‌مناسبت بازگشایی مدارس با هدف گسترش فرهنگ و مشارکت همگانی در تأمین منابع کتابخانه‌های مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 6‌ هزار جلد کتاب به‌مناسبت بازگشایی مدارس در راستای تأمین منابع کتابخانه‌های مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت به همکاران و دانش‌آموزان اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز آموزش حضوری، معاونت پرورشی و فرهنگی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ و توسعه کتابخانه‌ها و ایجاد عدالت آموزشی، تعداد 6 هزار جلد کتاب با عناوین مختلف فرهنگی، تربیتی، علمی و ... را به ارزش دو میلیارد ریال در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم به کتابخانه‌های مدارس مناطق 21گانه استان اهدا کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: امید است که فرهنگ مطالعه، اندیشه و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم به نحوی که کتاب در سبد نیازهای خانواده قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با بیان اینکه با اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس استان که محل رشد فکری نوجوانان و جوانان این مرزو بوم است، برآنیم تا با ترویج کتابخوانی، بتوانیم گام موثری در رشد و ارتقای توسعه فرهنگی برداریم، گفت: موضوع مهم این است که کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد و لزوم همگانی بودن و نشر حداکثری آن در بین تمام اعضای جامعه دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار