با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در شهرری برگزار شد؛

جلسه نیازسنجی برنامه درسی از منظر کودکان، با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش

شهرری(پانا)- جلسه نیازسنجی برنامه درسی از منظر کودکان، با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل و سایر مسئولین اداره کل و منطقه در دبستان دخترانه طواف و معماریان ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه نیازسنجی برنامه درسی از منظر کودکان، با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش

با حضور معصومه نجفی پازوکی، معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری و سایر مسئولین اداره کل و منطقه در دبستان دخترانه طواف و معماریان شهر ری برگزار شد.

معصومه نجفی در این جلسه ضمن تبریک ولادت رسول اکرم و آغاز سال جدید تحصیلی، دانش‌آموزان حاضر در این جلسه، که دانش‌آموزان پایه اول تا ششم بودند را نمایندگان کل دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران خواند و با تاکید بر اهمیت کتابخوانی، راهکارهایی برای جذابیت این امر در کلاس درس پیشنهاد داد و از معلمان خواست تا در هفته 3 زمان 20 دقیقه‌ای را برای این کار اختصاص دهند.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با دانش‌آموزان پایه اول تا ششم دبستان دخترانه طواف و معماریان ناحیه دو شهرری، ساعاتی در قالب صندلی صمیمیت پای درد و دل دانش‌آموزان نشستند و با هدایایی از پیشنهادات و انتقادات آنها استقبال کردند.

همچنین در این جلسه دانش‌آموزان پیرامون مواردی چون کتاب درسی، معلم، فضای کلاس، امکانات فرهنگی ورزشی و کتابخانه مسائل خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار