مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان بیش از 12میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند پرداخت کرد

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت در 6 ماهه اول امسال 12 میلیارد و 600 میلیون ریال برای بیماران نیازمند این استان هزینه درمانی پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر زنجان بیش از 12میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند پرداخت کرد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سیدقاسم موسوی با بیان مطلب فوق افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح «حمایتی - درمانی» از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که توانایی تامین هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند در پرداخت بخشی از این هزینه‌ها حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر در 6 ماهه نخست سال جاری 12 میلیارد و 600 میلیون ریال از این هزینه‌ها را برای بیش از یک هزار و 500 نفر در سطح استان زنجان پرداخت کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بیماران نیازمندی که توان تامین هزینه‌های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می‌کنیم.

موسوی اظهار کرد: حمایت‌های مالی هلال احمر در بخش‌های دارو و درمان، کمک‌هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک‌هزینه خدمات دندانپزشکی است.

وی یادآوری کرد: کمک‌هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی‌تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک‌هزینه شیر خشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت‌های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.

موسوی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

بنا بر این گزارش، جمعیت هلال احمر استان زنجان در سال گذشته برای 3 هزار و 116 نفر، بیش از 3 میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار