12 نفر از نجات‌گران هلال‌احمر زنجان در عراق مستقر شدند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد 12 نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال‌احمر این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
12 نفر از نجات‌گران هلال‌احمر زنجان در عراق مستقر شدند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی اظهار کرد: 12 نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر این استان با 2 دستگاه آمبولانس و با تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.

وی خاطرنشان کرد: 7 نفر از این نجاتگران با کاروان‌های اعزامی از زنجان برای ارائه خدمات همراه شده‌اند.

موسوی افزود: این تعداد از اعضا و کارکنان هلال احمر زنجان تا پایان مراسم اربعین حسینی برای ارائه خدمات امدادی به زائران حسینی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: تعدادی از این اعضای اعزامی، علاوه بر پوشش امدادی در راهنمایی زائران حسینی نیز خدمات ارائه خواهند داد.

وی گفت: امدادگران و اعضای جوانان اعزامی از استان زنجان از نجاتگران مجرّب هلال احمر هستند که از آموزش‌های مورد نیاز و تخصصی امداد و نجات بهره‌مند شده‌اند.

جمعیت هلال احمر استان در سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا نیز تیم‌های امداد و نجات خود را به مرز مهران و شهرهای کربلا و نجف اشرف برای ارائه خدمات امدادی اعزام کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار