هلال‌احمر زنجان مسابقه ملی فیلم و عکس از پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌کند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلا‌ل‌احمر استان زنجان از برگزاری مسابقه ملی فیلم و عکس از پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در قالب طرح «میثاق مهر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر زنجان مسابقه ملی فیلم و عکس از پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار می‌کند

سیدقاسم موسوی در جمع خبرنگاران گفت: کودکان و نوجوانان در درک مفاهیم ایثار و آزادگی و حماسه عاشورا سهم بسیار گسترده‌ای دارند که می‌توانند لحظاتی را ثبت کنند که بیانگر ایثار، نوع‌دوستی و مفاهیم والای بشری باشد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی این قشر پویا را در ثبت تصاویری که بیانگر اهداف طرح «میثاق مهر» باشد، تشویق می‌کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مسابقه ملی فیلم و عکس، ثبت و نشر تصاویر جلوه‌های نوع‌دوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضا، داوطلبان و امدادگران هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به نحوه شرکت در طرح میثاق مهر گفت: در این مسابقه کودکان، نوجوانان و جوانان زائر حرم امام حسین(ع) و شرکت‌کننده در راهپیمایی عظیم مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی و یا شرکت‌کننده در مراسم‌های پیاده‌روی دلدادگان جامانده در شهرستان‌ها و مناطق مختلف در روز اربعین نسبت به ثبت تصاویر فیلم و عکس از جلوه‌ها، رویدادها و صحنه‌های نوع‌دوستی، ایثار، فداکاری و خدمات اعضای داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های ثبت‌شده باکیفیت مناسب در قالب فایل jpg و فیلم‌های ضبط شده را نیز حداکثر در 2 دقیقه و در یک فایل با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و استان، تاریخ تولد، کد ملی، کد عضویت و سن به شماره تلفن 09921500903 ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: گروه‌های سنی 5 تا 35 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و ثبت در سامانه عضویت سازمان جوانان هلال احمر برای صاحبان اثر، الزامی است.

موسوی تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا 31 شهریور است و مرحله استانی داوری نیز از 2 تا 7 مهر خواهد بود و پس از پایان مراحل داوری استانی و کشوری، جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار