معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ٣ کرج در نشست مربیان پرورشی:

آگاه‌سازی لازم برای نوجوانان باید انجام شود

کرج (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه کرج عنوان کرد آگاه‌سازی لازم برای نوجواناندو جوانان باید انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۱۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آگاه‌سازی لازم برای نوجوانان باید انجام شود

سعید رضاپور، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه کرج در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس ، شهدا را نماد ایثار و از خود گذشتگی دانست و افزود: شهیدان نماد انسان هایی هستند که جان، مال و همه هستی خود را در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی فدا کردند تا ما بتوانیم با آسودگی کامل و امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت حساس سیاسی ایران در جهان و منطقه افزود: وحدت، همدلی و یکپارچگی همه آحاد مردم، رمز موفقیت و سربلندی میهن اسلامی خواهد بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه اولین قدم در بصیرت را دشمن شناسی دانست و عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از راه های مختلف از جمله جنگ فرهنگی، تضعیف روحیه جهادی، ورود به مباحث عفاف و حجاب و...قصد ضربه زدن به این نظام را دارند که لازم است همانند ۸ سال دفاع مقدس و با الگوگیری از رزمندگان اسلام با شناخت دشمن و تقویت روحیه جهادی توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

رضاپور در پایان گفت: انقلاب اسلامی با انواع دشمنی ها مواجه است که ما معلمان می بایست آنها را شناسایی کرده و برای آن برنامه های مناسب داشته باشیم تا بتوانیم آگاه سازی لازم را برای نوجوانان و جوانان انجام دهیم و آنها را از مسیر فتنه در امان نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار