دشمن شناسی مهم تر از اسلام و ولایت فقیه است

امام جمعه تربت جام گفت: عهد شکنی آمریکا به ما درس می‌دهد که امروز مهم تر از ولایت فقیه و اسلام، شناخت دشمن است.

کد مطلب: ۶۷۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام گفت: از عهد شکنی آمریکا باید متوجه شویم که درس اصلی امروز مهم تر از ولایت فقیه و اسلام دشمن شناسی است.

حجت الاسلام طاهری افزود: مسولین نظام پاسخ لازم رابه یاوه گویی های آمریکا دادند و نباید نا امید شوند و دشمن می خواهد ایران ما را زیر چتر خودش قرار دهد و این سخن که ما به تعهدات عمل درو غ است وقتی مردم برای استکبار ارزشمند هستند که نوکر و برده باشند.

وی عنوان کرد: مهمترین وجه هرکشوری قد رت فرهنگی، انگیزه نظامی و نیروی نظامی آن است که در عرصه فرهنگ نیاز کار بیشتر از گذشته حس می شود و در دو زمینه دیگر کشور با سلاح پیشرفته و روحیه شهادت طلبی پیشرو است.

امام جمعه تصریح کرد:‌ شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم نشان دادند که مردم انقلابی ایران در عرصه نبرد با استکبار جلو دارد ملت آزاده و مظلوم هستیم و رفتار دشمن برای ما تهدید نیست ونباید اقتصاد را کنارگڌاشت و یک ذره نباید به دشمن اعتماد کرد.

حجت الاسلام طاهری بیان داشت: آمریکا روزبه روز ازطریق برجام به دنبال تضیف ایران است و هدفش جلوگیری از رشد ایران بوده و ما با اجرای اقتصاد مقاومتی باید روی پای خودمان بایستیم و مشکلات راحل کنیم.

امام جمعه خاطر نشان کرد: بخش عمده مشکل اقتصاد ایران فرهنگی و تنها راه حل نجات، اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است که با فرهنگ سازی بالا در جامعه محقق می شود.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: ما توقع داریم جهان اسلام، مردم و مسئولان نظام اسلامی طرح های را تصویب و اجرا کنند که باعث ناراحتی آمریکا و استکبار جهانی شود.

وی ادامه داد: با لبخند و اهانت دشمنان مشکلات کشور حـل نمی شود و حرفهای خوب و بد رئیس جمهور آمریکا مکر و حیله است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار