امام جمعه نایین:

قدردان تلاش حافظان نظم و امنیت هستیم

نایین (پانا) - امام جمعه نایین از تلاش و مجاهدت فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردان تلاش حافظان نظم و امنیت هستیم

امام جمعه شهرستان نایین به همراه جمعی از مسئولان طی مراسمی، از فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تقدیر کرد. متن تقدیرنامه بدین شرح است:

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. "مقام معظم رهبری"

جناب سرهنگ هادی کیان مهر

فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان نایین

سلام علیکم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری شهدا و غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند. اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش‌های ارزنده و عملکرد موثر کلیه فرماندهان ، مسئولان و آحاد کارکنان فراجا به ویژه فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان نایین که با اقتدار و تدبیر شایسته توانستند با تعهد ، علاقه و پشتکار جایگاه امنیت شهرستان را ارتقاء دهند، تقدیر و تشکر می کنم. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام بویژه شهدای امنیت و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار