ارائه خدمات بهداشت و درمان به بیش از ۱۳ هزار نفر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل از ارائه خدمات بهداشت، درمان و توان‌بخشی به ۱۳ هزار و ۷۱۲ نفر طی شش ماه اول سال‌جاری در سطح این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات بهداشت و درمان به بیش از ۱۳ هزار نفر در استان اردبیل

عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل با اعلام این خبر گفت: در بخش ارتوپدی فنی شامل خدمات: ساخت کفش طبی، ارتز، پروتز و تعمیرات ۴۷۸ نفر خدمات دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه به ۴۷۵ نفر خدمات فیزیوتراپی ارائه شده است، تصریح کرد: این خدمات در ۳ هزار و ۱۹۰ جلسه با تعرفه دولتی و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته ارائه شده که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه خدمات کاردرمانی در نیمه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶درصد افزایش نشان می‌دهد، گفت: ۹۸ نفر در ۶۵۹ جلسه خدمات کاردرمانی دریافت کرده اند.

ضربی با بیان اینکه در شش ماه گذشته ۲۸۷ نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده اند که افزایش ۸۴ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد، ادامه داد: ۲۷۸ نفر از حجاج هم در این مدت خدمات واکسیناسیون دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: داروخانه هلال احمر به بیماران خاص و سرطانی با بهره مندی ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر خدمات ارائه کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۲ درصدی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین از توزیع ۴۶۱ بسته لوازم التحریر در طرح ارمغان مهر با هدف تامین لوازم دانش‌آموزان کم برخوردار در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

ضربی تصریح کرد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای تحقق شعار حلقه اتصال نیاز نیازمندان به توان توانمندان، طرح ارمغان مهر را با مشارکت داوطلبان و خیرین این جمعیت اجرا کرد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، تامین لوازم التحریر و ارائه بسته‌های آموزشی با حفظ کرامت انسانی به دانش‌آموزان کم برخوردار در مناطق محروم استان بود، گفت: در این طرح ۴۶۱ بسته به ارزش ریالی حدود یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال شامل لوازم التحریر دانش آموزان توسط داوطلبان و خیرین تامین و توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار