دیدار مسئولین و دانش‌آموزان فرزانگان‌۴ با یکی از جانبازان دفاع مقدس

تهران (پانا) - طبق روال هر ساله، مسئولین فرزانگان‌۴ به همراه عده‌‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه از قهرمانان‌ ۸ سال دفاع مقدس دیدار و تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولین و دانش‌آموزان فرزانگان‌۴ با یکی از جانبازان دفاع مقدس

احمد ناصری در عنفوان جوانی به عشق میهن و دفاع از مردم مظلوم‌ و هم‌وطنش همانند سایر هم‌رزمانش احساس دین کرد و به دعوت رهبرش لبیک گفت و در این مسیر بخشی از جان خود را نثار امنیت و آرامش کشورش کرد و همچنین ۵ سال‌ از سال‌هایی که می‌توانست دست نوازشش بر سر دو فرزند خرد‌سالش باشد را در اسارت گذراند.
در این دیدار ناصری به همراه همسرش ضمن استقبال گرم و خوش‌آمد‌گویی به اعضای مدرسه فرزانگان‌۴ به پاره‌ای از سوالات مسئولین و دانش‌آموزان از آن دوران پاسخ داد و اظهار کرد: شما دانش‌آموزان باید مسیر علم و دانش را در جهت ارتقا و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها پیش ببرید تا در هیچ زمینه‌ای دست نیاز به سوی کشور‌های بیگانه دراز نکنیم و همچنین با رفتار و کردار و اخلاق خود الگو و سرآمد تمام دانش‌آموزان دنیا باشیم و مبادا با رفتار خود در دنیا و آخرت شرمنده روح شهدا شویم.

لازم به ذکرست که این جانباز والا‌مقام در مسیر خیر و کمک به نیاز‌مندان به ویژه تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند پیش قدم و پیش‌رو است.

در پایان از طرف این مدرسه هدیه‌ای به رسم تقدیر و یادبود به ناصر احمدی اهدا شد.

دانش‌اموز خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار