مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

دانش‌آموزان هنوز تحت تاثیر فضای مجازی هستند

‌کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت دانش‌آموزان مدت طولانی از مدارس به‌دلیل بیماری کرونا دور بوده و هنوز تحت تاثیر فضای مجازی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان هنوز تحت تاثیر فضای مجازی هستند

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش البرز، علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت بسیج فرهنگیان استان البرز در کانون امام علی (ع) برگزار شد، افزود: بسیاری افراد تلاش می کردند با تبلیغات منفی مانع بازگشایی مدارس شوند اما اراده فرهنگیان بر این موانع غلبه کرد و ما امروز شاهد شور و نشاط در سطح جامعه خصوصا مدارس هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر و پسر همانند فرزندان معلمان هستند، خاطرنشان کرد: مدت طولانی دانش آموزان از مدارس به دلیل بیماری کرونا دور بوده و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند.

حجرگشت بیان کرد: ما فرهنگیان نگران امنیت دانش آموزان و دانشجویان هستیم، بنابراین خانواده ها با مراقبت از فرزندانشان اجازه ندهند آنها آسیب ببینند.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه شاید کم کاری هایی در طول 43 سال گذشته صورت گرفته باشد، یادآوری کرد: مردم همیشه در صحنه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام حاضرند و این موضوع موجب خشم دشمنان و برنامه ریزی برای آسیب زدن و ایجاد ناامنی در کشور می کنند.

وی ادامه داد: حماسه آفرینی مردم ایران در دوران دفاع مقدس و شهید سلیمانی را به یاد آورید که چگونه دشمنان را شکست دادند پس نباید اجازه دهیم اتفاقی برای آینده سازان کشور بیفتد.

حجرگشت تاکید کرد: امروز هم توجه به اشارات رهبر انقلاب و بازخوانی تاریخ گذشته و توجه به نوع عمل و لزوم الگوگیری از آنها بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار