پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

مردم شریف و شهید پرور استان کرمان

با سلام و احترام

شهادت پر افتخار جمعی از پاسداران و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان بویژه رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» معاون اطلاعات سپاه سلمان در حادثه تلخ ظهر جمعه گذشته موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مجاهدت‌های سترگ و شکوه‌مند آن سردار عالی‎قدر در عرصه ‎های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش مردم بویژه در استان سیستان و بلوچستان خاری در چشم دشمنان و تروریست‌های کور دل بود.

به یقین با مجاهدت و تلاش رزمندگان اسلام عوامل این حمله تروریستی شناسایی شده و به سزای اعمال خود می‌رسند اما این اقدامات رذیلانه کوچک‎ترین خللی در عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی در پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

مردم غیور و سرافراز دیار سیدالشهدای جبهه مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» که همواره در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب پیشتاز بوده‌اند، همچون گذشته با حضور حماسی خود در مراسم تشییع این شهید والامقام نشان دادند که راه وی پر صلابت‌تر از قبل ادامه دارد.

ضمن عذرخواهی از اینکه توفیق حضور در این مراسم باشکوه را نداشتم، «آقای رخشانی‌مهر» به نمایندگی از اینجانب مراتب تسلیت و همدردی بنده را به شما ابلاغ می‌نماید.

ضمنا به محضر شریف مردم کرمان می‎رساند که در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدای گرانقدر امنیت کشور مدرسه‎ای در زادگاه شهید «سیدحمیدرضا هاشمی» به نام این شهید بزرگوار مزین خواهد شد.

مجددا شهادت «سید حمیدرضا هاشمی» را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور و انقلابی استان کرمان پاسداران و همرزمان این شهید والامقام تسلیت عرض می‎نمایم و از خداوند متعال برای ایشان همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برای خانواده و همه دوستان، صبر و شکیبای مسالت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار