حسین‌پور در گفت‌وگو با پانا:

شانگهای ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌بردن از بازار کشورهای عضو این پیمان است

تهران (پانا) - نماینده سردشت و پیرانشهر و عضو کمیسیون عمران مجلس ‌گسترش دیپلماسی منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها‌ را یکی ‌از اقدامات خوب دولت عنوان کرد و ‌‌با تاکید بر ضرورت تقویت این ارتباط ‌گفت شانگهای نیز ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌بردن از بسیاری از بازارهای کشورهای عضو این پیمان است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شانگهای ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌بردن از بازار کشورهای عضو این پیمان است

کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد دولت اظهار کرد: «یکی از عملکردهای خوب دولت در ارتباط با حوزه کرونا بود. زمانیکه دولت کارش را شروع کرد آمار فوتی‌ها خیلی زیاد بود اما با همت مضاعف با تولید و واردات واکسن بحمدالله توانست این وضعیت را کنترل کند و در روزهایی هم حتی این آمار صفر بود.»

وی ادامه داد: «‌گسترش دیپلماسی منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها‌ یکی دیگر از اقدامات خوب دولت بوده است. همه همسایگان ما ظرفیت‌های بسیاری دارند که باید از آن‌ به‌خوبی‌ استفاده شود و این ارتباط تقویت شود. شانگهای نیز ظرفیت بسیار خوبی برای بهره‌بردن از بسیاری از بازارهای کشورهای عضو این پیمان است.»

حسین‌پور با اشاره به تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه کشورمان افزود:‌ «دولت توانسته در یکسال اخیر نفت را به فروش برساند و بهای آن را هم دریافت کند. انواع و اقسام تحریم‌ها اعمال شده است و ما باید سعی کنیم به‌خوبی آن‌ها را خنثی کنیم.»

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر اینکه دولت در کاهش فاصله بین مردم و دولت خوب عمل کرده است گفت: «‌دولتمردان در این دولت بین مردم ‌می‌روند و بدون ‌واسطه با مردم صحبت می‌کنند که این اتفاق می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند. ‌یکی از مهمترین موفقیت‌های دولت همین سفرهای استانی و احیای ‌امید و ترمیم اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی ‌بوده است.»

و‌ی درباره میزان تحقق وعده‌های دولت نیز گفت: «تحقق ‌وعده‌ها زمان‌بر است، زمان می‌خواهد. برای مثال ساخت 4 میلیون مسکن نیازمند زمان و انواع هماهنگی‌ها است، کار کارشناسی و ... می‌خواهد. دولت تاکنون خوب عمل کرده و باید برای بسیاری از وعده‌ها نیز به دولت زمان داد تا بتواند به آن‌ها جامه عمل بپوشاند.»

حسین‌‌پور تصریح کرد: «در مجلس انقلابی نیز هر میزان که‌ دولت در راستای فرمایشات رهبر‌ انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ایشان گام بردارد به همان میزان، مجلس از دولت حمایت خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار