برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود

عبدالجلال ایری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بررسی سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور جلسه امروز کمیسیون بود که «محمدهادی زاهدی وفا» برنامه‌های خود را برای مدیریت این مجموعه ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یازدهم افزود: اعضای کمیسیون پس از استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی، نظرات خود را درباره مدیریت مناسب این وزارتخانه بیان کرده و بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد، متخصص و بومی در واحدهای اقتصادی زیر مجموعه شستا و برقراری عدالت و اجرای دقیق مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و توجه به زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی مناطق تاکید کردند.

ایری خاطرنشان کرد: بررسی الحاقات و موارد مراعی مانده لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت دستور کار دیگر کمیسیون عمران بود که پس از بررسی به تصویب رسید و برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

جلسه رای اعتماد به زاهدی وفا گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس فردا (سه‌شنبه) با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار