افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دبیرستان فروغ دانش

اردل (پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس در دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دبیرستان فروغ دانش

آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان اردل از جمله رئیس و کارکنان آموزش و پرورش، فرمانداری و ناحیه سپاه شهرستان اردل و همچنین کارشناس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رضا رئیسی، کارشناس اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با پانا گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که دفاع مقدس ثابت کرد پیشرفت ها با مقاومت به وجود می‌آید؛ یاد و خاطره دفاع مقدس ، باعث می‌شود که ما این نکته را در ذهن داشته باشیم که درکارهایمان مانند دفاع مقدس، مقاومت داشته باشیم.

رئیسی در ادامه گفت: این نمایشگاه دفاع مقدس به ما یادآوری کرد که چقدر به شهدا دین داریم و شهدا بر گردن ما حق والایی دارند و ما باید در تمام کارها این را مد نظر داشته باشیم تا شرمنده خون شهدا نشویم، شهدا بزرگ ترین نعمتشان، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با اخلاص خودشان در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند، انشاالله ما هم بتوانیم رهرو این شهیدان گرانبها باشیم.

یعقوب شکوهی، فرماندار شهرستان اردل در بازدید از نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم هشت سال دفاع مقدس برای جوانان ما به عنوان دانشگاهی باشد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ وظیفه داریم و واجب است یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و این نمایشگاه ها را برای آشنایی جوانان و دانش‌آموزان با رشادت هایی که این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس از خود به جای گذاشتند، گسترش دهیم.

در ادامه سعادت ظفری زاده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: امروز واقعاً یکی از روزهای بنام برای ماست، زیرا ناآرامی‌های اخیر موجب شد تا دانش آموزان ما به رسالت خود؛ یعنی بحث حجاب بیشتر توجه کنند و با ایجاد این نمایشگاه در واقع یادی کردند از شهدایی که همه آنها بر حفظ حجاب تأکید داشتند.

مهتاب دهیری، معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش اردل با همکاری دانش آموزان و حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان، این نمایشگاه دفاع مقدس را در مدرسه به نمایش گذاشتند.

دهیری در این رابطه یادآور شد که تداعی فضای جبهه‌ های حق علیه باطل در مدرسه، حس جهاد، ایثار و شهادت را در فضای مدرسه به وجود می‌آورد.

در پایان، مسئولین حاضر در این آیین، از سکینه طاهری مدیر دبیرستان، مهتاب دهیری، معاون پرورشی و روح انگیز طاهری، معاون آموزشی دبیرستان و همچنین از حوزه بسیج دانش آموزی و دیگر عوامل برپایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کردند.

* دانش آموز خبرنگار: حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار