احداث و تکمیل ۷مدرسه جدید تا مهر سال 1402 در شهرستان جم

جم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در جلسه با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از احداث و تکمیل ۷مدرسه جدید تا مهر سال 1402 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
احداث و تکمیل ۷مدرسه جدید تا مهر سال 1402 در شهرستان جم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم ، سید ابوالقاسم حسینی در جلسه با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، کمبود فضای آموزشی، نیروی انسانی و افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان را چالش مهم آموزش و پرورش جم برشمرد و اظهار کرد: احداث و تکمیل فضاهای آموزشی شهرستان تنها راه حل ممکن برای رفع این مشکلات است.

وی افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده با حضور حمیدرضا رخشانی مهر معاون وزیر مقرر شد تکمیل فضاهای آموزش در اولویت قرار گیرد.

حسینی از تکمیل 2 مدرسه تا پایان آبان ماه 1401 خبر داد و گفت: 2 مدرسه دیگر نیز تا پایان بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 3 مدرسه نیز تا مهرماه سال 1402 ساخته می شود، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل 7 مدرسه تا سال تحصیلی آینده، بخشی مهمی از مشکلات کمبود فضای آموزشی آموزش و پرورش جم رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به 5 مدرسه افتتاح شده در هفته دولت یادآور شد: رفع مشکل کمبود فضای‌ آموزشی، تکمیل و تجهیز مدارس از اولویت های مهم آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار