پیام رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، برای دانش‌آموزان آرزوی موفقیت کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی

متن پیام الهام یاوری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانش‌آموزان عزیز ایرانی، هم سمپادی‌های سخت‌کوش و درخشان
سلام؛
شروع‌ها همیشه به یادماندنی هستند، اما این ما هستیم که با اراده و تلاش، آنها را زیبا می‌کنیم. اولین کلمه‌ای که بر زبان می‌آوریم؛ اولین گام‌های لرزانی که بر می‌داریم و اولین قلمی که بر کاغذ می‌فشاریم، خاطره‌های زیبایی از تجربه بالیدن و شکوفایی را به یادمان می‌آورد.
هر شروع تکرار این درس ماندنی است که امیدواری و رویاسازی وقتی با تلاش و توکل همراه شوند، موجی از خوش‌بینی و عزم راسخ برای رسیدن به قله‌ها را با خود به ارمغان می‌آورند و همین خوش‌بینی و پشتکار است که به ما قدرت می‌دهد تا آینده را، مستقل از گذشته‌هایی که خوب یا بد از سر گذرانده‌ایم، زیباتر و پرشکوه‌تر بسازیم.
در شروع این سال تحصیلی، برایتان دعا می‌کنم که نیت‌های پاک و انگیزه‌های آسمانی و عهدهای استوارتان تابناک‌تر از همیشه بدرخشد و ماندگار‌تر از همیشه در مسیر علم‌آموزی و خرد‌ورزی و نیک‌اندیشی همراهیتان کند.
برایتان دعا می‌کنم که همراه با همه اعضای خانواده بزرگ سمپاد در مسیر آمادگی برای اثرگذاری‌های بیشتر گام بزنید: برای ایرانی سرفراز و برومند...

آرزومند پیشرفت شما
الهام یاوری»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار