مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دانش‌آموزان می‌بایست در مدرسه مشق عزت داشته باشند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت اگر بخواهیم در جامعه اقتدار و عزت داشته باشیم باید از مدرسه شروع کنیم و دانش‌آموزان می‌بایست مشق عزت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان می‌بایست در مدرسه مشق عزت داشته باشند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری، با قرائت بخش‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد دفاع مقدس و مقایسه و تشبیه آن با شرایط کنونی آموزش و پرورش گفت: همچنانکه جنگ بوسیله مردم اداره شد، با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در آموزش و پرورش مردمی‌سازی در برنامه کار قرار دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم در جامعه اقتدار و عزت داشته باشیم می‌بایست از مدرسه شروع کنیم و دانش‌آموزان باید مشق عزت داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: مدیریت مدرسه نیز مانند جنگ کار پیچیده‌ای است و ما هرچقدر برای آموزش و پرورش کار کنیم، سرمایه‌گذاری است.

مسعود بهرامی ضمن اشاره به اتفاقات خوب و بزرگ در نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی بویژه در دوسال اخیر بواسطه کرونا در آموزش و پرورش افتاد و آن استفاده از فناوری‌های نوین و دست‌یابی به پیام رسان انحصاری و کاملا داخلی شاد بود.

وی با تأکید بر هوشمندی و مقاومت معلمان بر توطئه دشمنان بیان کرد: تمام توطئه‌ها و دستاویزهایی که علیه نظام تعلیم و تربیت و در خصوص دانش‌آموزان و معلمان اتفاق می‌افتد با درایت و هوشمندی معلمان خنثی می‌شود و این اتفاقات تأثیری بر ما ندارد و مسیر را بواسطه دعای خیر خانواده معظم شهدا و رزمندگان پیش خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار