شادمهر در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

تعیین امتیاز برای فعالیت‌های مجازی معلمان در قانون رتبه‌بندی

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت در قانون رتبه‌بندی معلمان موضوع فعالیت در فضای مجازی فعال شده و امتیازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تعیین امتیاز برای فعالیت‌های مجازی معلمان در قانون رتبه‌بندی

امانقلیچ شادمهر در گفت‌و‌گو با پانا درباره ابعاد آموزشی سیاست‌های کلی برنامه توسعه هفتم، اظهار کرد: «فضای مجازی بسیار مهم است؛ امروز دانشگاه‌های ما دروس تخصصی را در قالب فضای مجازی تدریس می‌کنند. یکی از فرصت‌هایی که دوران کرونا برای ما فراهم کرد، توسعه فضای مجازی در زمینه آموزشی بود.»

وی ادامه داد: «آموزش و پرورش موفق عمل کرد و سیستم شاد را فعال کرد، اما سیستم آنتن‌دهی در برخی از روستاهای محروم و کوهستانی دچار مشکل بودند. قریب به ۳ میلیون دانش‌آموز از اینترنت برخوردار نبودند. فضای مجازی و استفاده همکاران از اینترنت در ساعت غیردرسی موجب رشد و توسعه علمی دانش آموزان می‌شود.»

این عضو کمیسیون آموزش گفت: «در قانون رتبه‌بندی معلمان نیز این موضوع فعالیت در فضای مجازی فعال شده و امتیازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.»

وی ضمن اشاره به فعالیت‌‌های پژوهشی، افزود: «متاسفانه در وزارت آموزش و پرورش به مسائل پژوهشی توجه چندانی نشده است. کمترین اعتبار برای بخش پژوهشی در نظر گرفته شده است. نتوانستیم پژوهشگر ماهر و زبده از میان معلمان انتخاب کنیم. قریب به ۱۵۰۰ نفر دکتری معلم داریم که می‌توانند در زمینه پژوهشگری و مطالعات پژوهشی به وزارت آموزش و‌ پرورش کمک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار