ایران در برابر بمباران رژیم بعث ساکت ننشست

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد ایرانی که در زمان انقلاب تمام زیرساخت‌هایش را از دست داده بود، حالا باید خود را برای جنگ تحمیلی آماده می‌کرد، اما با تمام مشکلات ساکت ننشست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ایران در برابر بمباران رژیم بعث ساکت ننشست

سید امیر شوشتری گفت: در روز ۳۱ شهریور ماه ناگهان در آسمان ایران غرش شوم هواپیمای دشمن به صدا در آمد و در کمتر از یک ساعت بسیاری از پایگاه های هوایی و شهرها مورد هجوم بمباران‌ ارتش بعث قرار گرفت.

وی افزود: در کمتر از ۴۸ ساعت پس از شروع حمله هوایی، ایران که تار و پود نظامی آن از هم پاشیده بود باید خودش را برای این جنگ آماده می کرد.

شوشتری گفت: در این زمان بیش از ۳۳۰ هواپیمای جنگی در آسمان ایران به پرواز در آمدند و ۱۵۰ هواپیما، بر فراز آسمان بغداد ظاهر شدند و بسیاری از پایگاه ها و مراکز عراق را مقتدرانه در هم کوبیدند. ایران با این کارش نشان داد که اگر دشمن صدمه ای به جمهوری اسلامی بزند، ساکت نمی نشیند و جواب کوبنده ای خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما نیز با تمام سعی و تلاشمان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و با دشمن مقتدرانه می جنگیم تا مثل همیشه شاهد سرافرازی میهن عزیزمان باشیم.

خبرنگار: محمد هادی شاهرودی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار