مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

خط مقدم آموزش و پرورش، مدیران مدارس هستند

کلات (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در جمع مدیران شهرستان کلات گفت تمام تلاش برای حمایت و پشتیبانی از مدارس است و خط مقدم آموزش و پرورش شما مدیران عزیز مدارس هستید.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خط مقدم آموزش و پرورش، مدیران مدارس هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، با حضور سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مشاور مدیر کل، رمضان پروانه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کلات و جمعی از مسئولین، اجلاس یک روزه مدیران مدارس کلات(کلیه مقاطع) برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس شهرستان کلات ضمن تقدیر از فعالیت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و تشکر از برگزاری جلسه مدیران مدارس تشریح کرد: برگزاری اینگونه جلسات از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تمام تلاش های آموزش و پرورش به مدرسه ختم می شود و اگر‌ پیشرفتی به دست می آید یا رشد و فعالیت ارزشمندی انجام‌ می شود، در مدارس صورت می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه بدنه دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات متشکل از جوانان است، این شرایط باید قدر دانسته و از آن استفاده شود.

شوشتری گفت: مدیریت سخت است و یک مدیر دغدغه های خاص خودش را دارد، اما‌ مشکلات و مسائل موجود با ایمان به خدا رفع می شود. اما بهتر است انسان با استقبال از کارهای سخت مورد امتحان خداوند قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: نیت به کار ما ارزش می دهد، کسی می تواند بهترین بهره را از موقعیت ها ببرد که با نیت الهی گوشه ای از بار رشد و ارتقای این سرزمین را به دوش بگیرد و کمک حال مردم باشد.

وی گفت: خوشبختانه در شهرستان کلات اقدامات خوبی در راستای بهینه سازی، مولدسازی و درآمدزایی صورت گرفته است.
شوشتری افزود: امیدواریم در راستای جذب و جلب نظر مردم، تکریم‌ارباب رجوع، احترام به خانواده ها و دانش آموزان که مبانی اصلی الفبای تعلیم و تربیت هستند تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

وی ادامه داد: قرارگاه های زیادی در خصوص سند تحول بنیادین فعال شده که یکی از آنها قرارگاه سند تحول و ره یاران تحول بود که اخیرا جلسات مرتبط با آن برگزار شد و قرارگاه دیگر، قرارگاه تعلیم و تربیت است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یکی دیگر از قرارگاه های‌ موجود را قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی عنوان کرد و گفت: این قرارگاه در طول سال تحصیلی بیشتر فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: قرارگاه ها کارهای فوق العاده ای در طول سال تحصیلی انجام می دهند و لازم است مدیران با همراهی باعث بهره وری بیشتر آنها شوند.

وی با توجه به اینکه شعار ما در آموزش و پرورش خراسان رضوی شعار در مسیر تحول، همگام‌ با دولت سیزدهم است، لازم است مدیران‌ مدارس در عرصه تحول شتاب لازم را داشته باشند.

وی افزود: دولت مشخصه هایی از قبیل پاکدستی،ظلم ستیزی و عدالت دارد که انشاالله باید در این مباحث نیز همگام باشیم و قدم برداریم.

وی گفت: اقدامات خوبی در راستای رفع کمبودها در شهرستان صورت گرفته، اعتباراتی که در راستای رفع نیازهای آموزشی، توسعه فضاهای ورزشی و توسعه و نوسازی مدارس اختصاص یافته، متفاوت از سنوات قبل است.

شوشتری گفت: در سال ۱۴۰۱ دو برابر کل سنوات قبل احداث زمین چمن مصنوعی(۶۵ زمین چمن) داشته ایم که برخی از آنها به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در راستای خرید تجهیزات هنرستانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و اعتبارات آنها به ده برابر سنوات قبل (۴۸ میلیارد تومان) رسیده است، ولی همچنان با توجه به فرسوده بودن تجهیزات، برای این مراکز نیازمند تهیه اقلام بیشتری هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در‌ پایان به موضوع مهم پوشش تحصیلی اشاره کرد و گفت: برای ارتقای این موضوع مهم، نیازمند تلاشی مضاعف هستیم که با همت شما عزیزان قطعا به آن می رسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار