رئیس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز در جمع مدیران مدارس گفت:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید یکی از جلوه‌های تربیت تمام ساحتی است

طرقبه شاندیز(پانا)- رییس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز در جلسه مدیران آموزشگاه‌های شهرستان انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید را یکی از جلوه‌های تربیت تمام ساحتی دانست و تاکید کرد که این موضوع باید در اولویت برنامه‌های مدیران باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید یکی از جلوه‌های تربیت تمام ساحتی است

در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس، جلسه مدیران آموزشگاه ها با حضور ریاست و معاونین آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

مصدقی، رئیس آموزش و پرورش طرقبه شاندیز، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و تقارن آن با شروع سال تحصیلی، اربعین را بزرگترین اجتماع مذهبی جهان دانست که هر ساله با استقبال گسترده تر عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همراه است.

مصدقی، با بیان این که پروژه مهر۱۴۰۱ با شعار حرکت جهادی، تربیت تمام ساحتی و عدالت آموزشی همراه است، تلاش مدیران در فضاسازی و بهسازی محیط مدارس برای استقبال از دانش آموزان را قابل تقدیر دانست. در یک هفته باقی مانده تا پایان شهریور، کارهای نیمه تمام مدارس تکمیل شود.

مصدقی تاکید کرد: با توجه به تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و سالروز رحلت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و شهادت حضرت امام رضا(ع) مدارس توجه بیشتری نسبت به برنامه های اجرایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید را داشته باشند.

این یکی از جلوه های تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است. در ادامه مراسم، معاونین اداره نیز به ارائه نقطه نظرات و برنامه های حوزه خود به ویژه پروژه مهر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار