معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس درآیین استانی زنگ غنچه‌ها درشیراز درخواست کرد:

معلمان، دانش‌آموزان را برای موثر‌بودن در عرصه اجتماع و حرکت رو به کمال تربیت کنند

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت با تمام توان باید برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان تلاش و برنامه‌ریزی شده و مسیر رشد و شکوفایی‌شان فراهم شود.

کد مطلب: ۱۳۱۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، دانش‌آموزان  را برای موثر‌بودن در عرصه اجتماع و حرکت رو به کمال تربیت کنند

مجید بذرافکن در ویژه برنامه روز غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌های فارس گفت: امروز ناب‌ترین، پاک ترین و زیباترین آفریده‌های الهی در مراکز پیش دبستانی‌ها قدم گذاشتند که به تعبیری غنچه هایی هستند که ما منتظر شکوفایی آنها هستیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس بچه ها را امانت هایی دانست که باید ما خودمان را در برابر آموزش آنها مسئول بدانیم، گفت: با تمام توان باید برای آموزش و تربیت آنها تلاش و برنامه ریزی کنیم.

بذرافکن ضمن اشاره به آمار دانش آموزان ابتدایی گفت: در استان فارس نیم میلیون دانش آموز ابتدایی هستند که پیش بینی می شود قریب به 90 هزار نفر در پایه اول را ثبت نام کنیم که حدود 95 درصد آنها ثبت نام کردند و بقیه تا ابتدای سال هر ماه ثبت نام خود را انجام می دهند.

وی بچه‌ها را مسافران سفر یادگیری دانست و گفت: دانش آموزان باید علم و معرفت و رشد کافی را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و طی کردن حرکت رو به کمال را بدست آورند و این مهم تنها با عوامل مدرسه در تحقق اهداف تعلیم و تربیت محقق نخواهد شد، بلکه باید خانواده هم با وحدت رویه‌ای در این مسیر همراه باشند.

این ویژه برنامه همزمان در 2 هزار و 600 پیش‌دبستانی سراسر استان فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار