به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس انجام خواهد شد

راویان دفاع‌مقدس به مدارس اعزام خواهند شد

تهران (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران  از اعزام راویان دفاع‌مقدس به مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
راویان دفاع‌مقدس به مدارس اعزام خواهند شد

محمود عباس زاده، رئیس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس این اداره کل با همکاری و هماهنگی با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و موسسه پیام آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، راویان دفاع مقدس که از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران عزیز آن دوران طلایی هستند، به مدارس اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه ویژه مدارس متوسطه اول و دوم دولتی و غیردولتی و شاهد است و مدارس می‌توانند جهت هماهنگی با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه پیام آوران ایثار بنیاد شهید تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

عباس زاده در پایان افزود: این طرح ویژه مراسم بازگشایی سال تحصیلی (۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱) نیست و می توانند در سایر برنامه ها در طول سال تحصیلی نیز با هماهنگی های صورت گرفته از وجود این عزیزان در مدارس بهره مند شوند.

گفتنی است شماره تلفن: 73255632 در سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و شماره تلفن: 66757405 در موسسه پیام آوران ایثار آماده پاسخگویی و هماهنگی در این خصوص به مدارس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار