پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت اربعین حسینی

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت اربعین حسینی با صدور پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت اربعین حسینی

متن پیام اکبر رحمتی به شرح زیر است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

سلام بر حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه‌های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند.

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشورا است. در آیینه تاریخ، حوادثی دیده می‌شود که همانند موج، دامنه می‌گیرد، گسترده می‌شود و کران تاکران را در می‌نوردد. چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سدّ و حائلی را توان پوشاندن آن‌ها نیست. یاد امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می‌یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش‌های معنوی است.

اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور به ویژه فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان استان اصفهان تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه‌های آن، در همه عرصه‌ها موفق و منصور باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار